En lille mini ferie til Berlin 1 del

Print Friendly, PDF & Email
Vi havde en skøn tur til Berlin  og er helt sikker på at vi tager turen igen, vi rejste med SkanRejser

torsdag den 10. April til søndag den 13. april tre overnatninger men morgenbuffer.

Torsdag morgen kl. 6 fra Sjælør st. undervejs er der 4 opsamlingssteder på Ølby st., Rønnede, Vordingborg og Nykøbing F.  Ikke det store hulumhej i det ca. 5-10 hver sted. Det tog ca. 2 timer fra Sjælør st. til Gedser
Vi skulle sejle med Prins Joachim færgeturen tager ca. 2 timer så vi bestilte en Buffet all inclusive  til 119 kr. pr. pers. så er det bare at spise alt hvad der spises kan, bare husk at gemme bonen så kan man komme og gå som det passer fra Gedser til Rostock.

Fra Rostock frem til vores hotel tog det ca. 4 timer, der blev dog tid til en lille pause undervejs til wc besøg og køb af kaffe m.m.

Vel ankommet kl. ca. 14.30 til vores hotel Mercure som ligge tæt ved Alexanderplatz blev vi tjekket ind, vi fik et lækkert stort, lyst værelse men en KÆMPE seng, i gangen stod der et pænt stort klædeskab   badeværelset var også pænt stort men en lidt lille brusekabine, alt var pænt og rent så helt sikker et sted der kan anbefales.
Hjemturen var lige så let og smertefri, vi ankom på Sjælør st. kl. 24 men er masse oplevelser rigere og vi er helt enige om at 3 overnatninger er for lidt og ville gerne have set meget mere.
Færgen Prins Joachim
Billedet lånt fra nettet.

Vores Hotel måske ikke så kønt udefra.
men flotte rene værelser og venligt personale.
hver morgen fik vi en lækker stor buffer